امام جمعه اهل سنت تایباد هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: آگاهی مردم از اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان، روحیه امید و نشاط را در آنان افزایش می‌دهد.

 هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام است

به گزارش قدس آنلاین، مولوی غلام نبی توکلی اظهار کرد : در شرایط خاصی به سر می‌بریم که تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا فشارهای فراوان به دولت وارد کرده اما با وجود این وضعیت نیز پروژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه‌ای متوقف نشده‌ است.

وی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در کشور طی هفته دولت ادامه داد: دولت تدبیر و امید تمام امکانات خود را برای مقابله با کرونا به میدان آورده و هفته دولت فرصت و بستری مناسب برای تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در این شرایط خاص است.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف در هفته دولت باید به صورت فنی و تخصصی خدمات نظام را برای مردم بازگو و تشریح کنند و آنان را در جریان این خدمات ارزشمند قرار دهند.

وی افزود: قدردانی از خدمات مسیر عقلانی و اعتقادی است و انتقادها نیز موجب ارتقای جامعه می‌شود.

مولوی توکلی ادامه داد: یکی از اقدام های مهم دولت، محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است که در هفته دولت باید به خوبی برای مردم تبیین شود. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.