۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 717237

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل گوشی قاپی‌های تیزدستانه و رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

اعتراف به ۲۰ فقره گوشی قاپی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی گزارش  گوشی قاپی‌های سریالی طی چند روز گذشته دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید آستانه‌پرست مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی‌های علمی و چهره‌زنی یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را شناسایی و با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس، متهم را لحظاتی پس از ارتکاب آخرین سرقت، دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در اظهارات اولیه خود به ۲۰ فقره گوشی قاپی در محدوده خیابان شارستان مشهد اعتراف و ۱۴ شاکی پرونده نیز شناسایی شده‌اند.

صارمی ساداتی بیان کرد: متهم پرونده در بررسی‌های اولیه با معرفی همدستان خود اعتراف کرد کنار خیابان منتظر بوده و با زیر نظرگرفتن افرادی که با گوشی تلفن همراه‌شان سرگرم صحبت بودند با موتورسیکلت به آن‌ها نزدیک شده و گوشی تلفن را از دست طعمه‌های خود می‌قاپیدند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: شهروندان عزیز باید به توصیه‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و نحوه حمل کیف‌دستی و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و حتی لوازم داخل خودروها و پشت چراغ قرمز تقاطع‌ها توجه و مراقبت بیشتری داشته باشند تا فرصت سوءاستفاده برای سارقان خیابانی فراهم نشود.

وی گفت: تحقیقات پلیسی درباره این پرونده برای دستگیری دیگر متهمان و همچنین کشف سرقت‌های انجام شده توسط اعضای باند ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.