۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: 717247

رئیس جمهور در توئیتی نوشت: در طی هفت سال در مجموع ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن توسط دولت در کل کشور ساخته شده است.

آماری که روحانی به رخ احمدی‌نژاد کشید

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، روز یکشنبه در این توئیتی با هشتگ های مسکن مهر و مسکن نوشت: در حالی که در دولت قبل تنها ۷۷۵ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده، در این دولت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر، تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته است. در طی هفت سال در مجموع ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن توسط دولت در کل کشور ساخته شده است.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    اولا که پرونده مسکن مهر رو آقای احمدی نژاد ایجاد و باز کرد ... دوم هم اینکه آقای احمدی نژاد هر واحد آپارتمان های مسکن مهر رو بین 15 میلیون تا حد اکثر 28 میلیون به متقاضی و نیازمند واقعی میداد... بعد از ورود آقای حسن روحانی هر ماه به ماه روی قیمت همه واحد های حتی قسط فعال اضافه میشد. و بعضیا هم بودند که انداختنشون بیرون و رو درب اصلی آپارتمون برای بقیه صاحبان تهدید و در مورد درس عبرت نوشتند ...
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    آمار خونه خرابی هاش بیش از 85میلیونه اینم حساب کنه بختک سیاست واقتصاد ایران بجاش احمدی نژاد پای انگلیسارو از ایران برید
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    بجاش آمار خونه خرابی هاش بیش از 85میلیونه
  • ali ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 1
    تا پنج شنبه هفته گذشته که خبری نبود.احتمالا جمعه صبح که از خواب پا شدند خدمتشون امار خانه سازی را ارائه کرده اند.به هرحال دمتون گرم.با اینکه وزیر مسکن قبلی جنابعالی که تا 97 در مسند بود هیچ خانه ای نساخت اما این یکی در این دو سال اینقدر خانه ساخته انشالله در یک سال باقیمانده هم ی سه میلیونی میسازه دمتون هم گرم بازم خوبه نه!!!!!