فرماندار جوین گفت: مسیر سبزوار- جوین و سایر محورهای مواصلاتی شهرستان جوین وضعیت مناسبی ندارند و این موضوع یکی از مشکلات عمده منطقه است.

محورهای مواصلاتی شهرستان جوین وضعیت مناسبی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، حسین جمشیدی اظهار کرد:این در حالی است که ارتباط شهرستان جوین با استان‌های شمالی و وجود واحدهای تولیدی کارخانه فولاد، اسید سیتریک و سایر واحدهای صنعتی و تولیدی حجم ترافیک این محور را افزایش داده است.

وی ادامه داد: به طور مثال تریلری  که روز جمعه گذشته در مسیر سبزوار- جوین با چندین خودروی سواری برخورد کرد و در نهایت منجر به جان‌باختن ۱۴ تن از هموطنان شد حامل آرد قاچاق بوده است که راننده آن به سبب عجله در انتقال این محموله و عدم کنترل خودرو این حادثه دلخراش را رقم زده است.

فرماندار جوین گفت: یکی از مصوبات سفر دو سال گذشته رییس جمهوری به شهرستان‌های سبزوار و جوین دو بانده کردن محور سبزوار به جوین بود که عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر این مسیر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی هم پیش از این  گفته بود: با بررسی کارشناسان پلیس راه "نقص فنی در ترمز خودروی تریلر" عامل سانحه رانندگی مرگبار سه روز گذشته  در مسیر سبزوار- جوین اعلام شد.
سرهنگ هادی امیدوار افزود: در این حادثه بر اثر برخورد ۹ دستگاه خودرو با یکدیگر ۱۴ تن جان باختند و ۱۱ نفر مصدوم شدند.
جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.