گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: فعالیت حسینیه‌های سیار جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از پنجم محرم در گیلان آغاز می‌شود.

«حسینیه‌های سیار» جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف گیلان ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده در نشست هم‌اندیشی ستاد استانی که با حضور دستگاه‌های فرهنگی گیلان برگزار شد از راه‌اندازی حسینیه‌های سیار در استان خبر داد و اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمات عزاداری حسینی به شیوه متفاوت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه حسینیه‌های سیار در سراسر استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راه‌اندازی می‌شوند خاطرنشان کرد: از پنجم محرم، فعالیت حسینیه‌های سیار با شور حسینی در استان آغاز می‌شود و ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محله‌های گیلان طنین‌انداز خواهد شد.

وی از فعالیت حسینیه‌های سیار در گیلان تا روز دوازدهم محرم همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و بیان کرد: حسینیه‌های سیار با هدف استفاده افرادی که امکان حضور در مجالس امام حسین(ع)، حضور در مساجد، بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی را ندارند راه‌اندازی شد تا از این طریق بتوانند از مجالس مذهبی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.