نیمار و کیلیان امباپه دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال چمپیونزلیگ در توییتر خود نسبت به آن واکنش نشان دادند.

واکنش ابرستاره‌های پاریس به شکست در فینال جام قهرمانان

قدس آنلاین: پاری سن ژرمن دیشب در شهر لیسبون و در فینال لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت ولی در مقابل این تیم آلمانی کاری از پیش نبرد و در پایان با نتیجه 1-0 شکست خورد تا جام قهرمانی را به آنها واگذار کند. نیمار و کیلیان امباپه دو ستاره بزرگ PSG که در بازی دیشب انتظار زیادی از آنها می رفت در پایان بازی برای واکنش نشان دادن به این شکست از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و به بایرن مونیخ تبریک گفتند.

نیمار که هدف اصلی پاری سن ژرمن از خرید او از باشگاه بارسلونا موفقیت و قهرمانی در اروپا بود بعد از شکست دیشب برای واکنش نشان دادن از توییتر استفاده کرد و گفت تیمش در لیسبون کم کاری نکرده و از همه توان خود مایه گذاشته.

نیمار در توییت خود نوشت: " باختن هم بخشی از ورزش است. ما با تمام وجود سعی کردیم و تا لحظه آخر جنگیدیم. از حمایتها و محبتهای همه سپاسگزارم. به بایرن تبریک می گویم".

امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن هم مثل همبازی برزیلی اش خیلی زود برای واکنش نشان دادن به سراغ توییتر رفته و موفقیت حریف آلمانی را تبریک گفت.

امباپه در توییت خود نوشت: " از اینکه نتوانستیم امسال را با کسب بهترین جایزه ممکن به پایان برسانیم ناراحتم. ولی زندگی همین است. ما با تمام قوا جنگیدیم. به بایرن تبریک می گویم و از همه شما به خاطر حمایت هایتان سپاسگزارم".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.