خبرنگار پیشین روزنامه نیویورک‌تایمز با انتقاد از ملانیا ترامپ بابت ایجاد تغییرات در "رز گاردن" کاخ سفید گفت، از این ناراحت است که بانوی اول آمریکا یک "خارجی" است و "هیچ حقی برای ویران کردن تاریخ آمریکا ندارد."

منتقد ملانیا ترامپ مجبور به عذرخواهی شد

به نوشته روزنامه دیلی میل، این سخنان جنجالی کورت ایچنوالد با واکنش انتقادی برخی از روزنامه‌نگاران از جمله جیک تپر از سی‌ان‌ان مواجه شد که او را "بیگانه‌هراس و خطاکار" توصیف کرد.

توییت انتقادی این روزنامه‌نگار سابق نیویورک‌تایمز ساعاتی پس از آن منتشر شد که ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا از اتمام تغییرات در باغ رز کاخ سفید(رز گاردن) و آماده‌سازی آن برای سخنرانی روز سه‌شنبه دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان و پذیرش نامزدی برای انتخابات خبر داد.    

در پیام توییتری کورت ایچنوالد که بعدا حذف شد، آمده بود: این ویرانی تاریخ ماست و دیگر بانوهای اول آمریکا چنین رفتار گستاخانه‌ای انجام ندادند. اولین مرتبه‌ای است که از اینکه بانوی اول خارجی است، عصبانی می‌شوم. او حق ندارد تاریخ ما را ویران کند.

پس از انتقادهایی که وارد شد، ایچنوالد ۵۹ ساله بابت پیام‌هایش عذرخواهی کرده و آن‌ها را حذف کرد.

او گفت: مردم منظور مرا از اینکه گفتم ملانیا خارجی است و گیاهانی را خراب کرد که به دست بانوهای اول کاشته شده و تقریبا ۱۰۰ سال آنجا بود، اشتباه برداشت کردند. اشتباه کردم این را گفتم. حرفم این بود، مردمی که به آمریکا می‌آیند باید تاریخ آن را جشن گرفته، نه اینکه آن را نادیده بگیرند. به هر حال این پیام‌ها را حذف کردم. هدفم آن سوءنیتی که برداشت شد، نبود. باید مراقب برداشتی که می‌شد از حرف‌هایم کرد، می‌بودم. گاهی پیش می‌آید. من عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.