۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 717354

رویداد ادبی جایزه ملی مشهد در محورهایی همچون رمان و داستان و شعر کلید خورد.

رویداد ملی جایزه ادبی مشهد کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، صدرا یوسفی اظهار داشت: بخش‌های ادبی این رویداد به پاس احترام و بزرگداشت شخصیت‌ های ادبی این کهن سرزمین با نشان ویژه ملک الشعرای بهار در بخش شعر کلاسیک، نشان ویژه اخوان ثالث در بخش شعر نو (آزاد، نیمایی و سپید)، نشان ویژه توس در قسمت داستان که شامل رمان، مجموعه داستان و داستان کوتاه می‌ شود و نشان ویژه بیهقی با موضوع روایت نگاری ویژه شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: جوایز این نشان‌ های ویژه عبارت است از ۱۵ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر برای نفر برگزیده اول، ۱۰ میلیون تومان و لوح تقدیر برای برگزیده دوم و پنج میلیون تومان و لوح تقدیر برای برگزیده سوم که تقدیم آن‌ها خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین در هر بخش مبلغ دو میلیون تومان برای اثر منتخب در نظر گرفته شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌های منتشر شده در دو بخش شعر و رمان و کتاب های منتشر نشده در بخش‌ های شعر کلاسیک، شعر نو، داستان کوتاه و روایت نگاری می‌ توانند در این رویداد ملی شرکت کنند.

وی اضافه کرد:مهلت ارسال آثار و شرکت در این رویداد تا پایان شهریور ماه سال جاری برای کتاب‌های منتشر شده و تا پایان مهر ماه همین سال برای آثار چاپ نشده است. مراسم پایانی جشنواره در زمستان سال جاری برگزار می‌ شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.