مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در پی در خواست اعضای مجمع هیات جانبازان و معلولین این استان، نامه درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون ارسال شد.

اعضای هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی استعفا دادند/ارسال درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده

به گزارش قدس آنلاین، چندی پیش هراتی، دبیر هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی از سمت خود استعفا کرد، بعد از هراتی، روز گذشته نکاحی، مدیر روابط‌ ‌عمومی و مسئول کمیته والیبال‌نشسته استان به‌همراه اسلامی، نایب‌رئیس این هیأت، نیز استعفا کردند.

دراین‌میان شنیده‌ها و شایعات زیادی هم مطرح است. برخی می‌گویند محمدی‌فر در چند ماه اخیر به انتصاباتی در بخش‌های درونی هیأت اقدام کرده و با استخدام چند نفر سبب ناراحتی باتجربه‌های هیأت شده است.

عقب‌افتادن چندماهه حقوق پرسنل درحالی‌که اعضای‌ جدیدالورود هم حقوق گرفتند و هم بیمه، نیز اتفاق دیگری است که شنیده می‌شود یکی از دلایل مهم استعفاکنندگان است.

سروش پورآزاد در واکنش به این خبر درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: ۱۴ عضو مجمع هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی در انتقاد به عملکرد رئیس این هیأت نامه مکتوبی را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کردند و خواستار ابطال مجمع انتخاب رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: عللی که از سوی اعضای مجمع برای ارسال چنین در خواستی مطرح شده است رکود و مشکلات هیأت عنوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون (رئیس مجمع) خواستار تعیین تکلیف وضعیت هیأت جانبازان و معلولین استان شد.

گفتنی است؛ تعیین تکلیف این هیأت به منظور برگزاری مجمع فوق‌العاده یا انتخاب سرپرست است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.