جهاد کشاورزی خراسان رضوی از پایگاه خبری قدس آنلاین به دلیل فعال بودن در این حوزه تقدیر کرد.

قدس آنلاین به عنوان رسانه فعال در حوزه جهاد کشاورزی خراسان رضوی شناخته شد

به گزارش قدس آنلاین،  سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های این سازمان همزمان با هفته دولت ، از رسانه های برتر در زمینه ترویج و نشر فعالیت های این سازمان به جامعه و بویژه اقشار هدف  تقدیر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این مراسم ضمن اشاره به نقش  بی بدیل رسانه در رشد آگاهی بخشی در سطح جامعه و کمک به اجرای بهتر برنامه های دولت اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با وجود بحران کرونا و محدودیت های ناشی از آن، اما رسانه های استان اطلاع‌رسانی مناسب و موثری از فعالیت ها و برنامه های  جهاد کشاورزی خراسان رضوی داشتند.

حسن رستمی با اشاره به اینکه  در پنج ماهه نخست امسال  دو هزار و ۱۸۲ خبر و گزارش از بخش کشاورزی خراسان رضوی در رسانه‌های استان منعکس شد، تصریح کرد:  پایگاه خبری قدس آنلاین جزو رسانه های برتر در زمینه اطلاع رسانی و ارائه گفتگو ها و گزارش های تحلیلی در زمینه جهادکشاورزی استان است.

وی افزود: این رسانه با انتشار ۲۳۵خبر، گفتگو و گزارش در حوزه آگاهی بخشی به جامعه ، بویژه کشاورزان و دامپروران طی  ۵ماه ابتدایی سال جاری  نقش متمایزی در عملیاتی شدن فعالیت های جهادکشاورزی خراسان رضوی داشته است.

گفتنی است در پایان این مراسم محمدرضا اورانی مدیرجهادکشاورزی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر و سپاس از پایگاه خبری قدس آنلاین به خاطر فعالیت ارزنده رسانه ای در حوزه جهادکشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.