۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 717410

سرمربی بارسلونا به مهاجم اروگوئه‌ای اعلام کرد به او نیازی ندارد و به دنبال تیم دیگری برای خود باشد.

کومان، سوارس را بیرون کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، لوییس سوارس چند روز پیش در مصاحبه با ال پاییس اعلام کرد منتظر تماس یک نفر از باشگاه بارسلونا است تا درباره آینده‌اش اطلاع رسانی کنند چون در خبرها آمده بود که در لیست سیاه تیم کاتالانی قرار گرفته است. به نوشته Rac1 این اتفاق افتاد. رونالد کومان (سرمربی بارسلونا) کسی بود که به مهاجم اروگوئه ای اطلاع داد نمی خواهد با او همکاری کند و باشگاه باید به دنبال یک تیم جدید برایش باشد.‌

سوارس اولین گاو مقدسی است که بارسا را ترک می‌کند. باید یادآوری کرد قرارداد این بازیکن سی‌ام ژوئن ۲۰۲۱ به پایان می رسد. جدایی مهاجم اروگوئه ای از لحاظ اقتصادی به نفع باشگاه کاتالانی خواهد بود چون سومین دستمزد بالا به این بازیکن اختصاص دارد. او ۲۴ میلیون در هر فصل می‌گیرد. 

خداحافظی سوارس ضربه خیلی سختی برای مسی خواهد بود. از زمانی که این مهاجم به بارسلونا پیوست (۲۰۱۴) سایه جدانشدنی ستاره آرژانتینی بوده است.‌ رابطه خوب آن‌ها تنها در زمین بازی دیده نمی‌شود و بیرون از آن هم دوستان صمیمی هستند. 

سوارس با افتخار باشگاه را ترک می‌کند. او سومین گلزن تاریخ باشگاه با ۱۹۸ گل در ۲۳۸ بازی محسوب می‌شود. مهاجم اروگوئه ای همچنین ۱۰۹ پاس گل داد. 

اکنون باید دید مقصد بعدی سوارس کجاست. انتخاب اول این بازیکن می‌تواند لیگ MLS و بازی با پیراهن اینتر میامی باشد. این در حالی است که از آژاکس تیم سابق خود پیشنهاد داشته است. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.