تمامی بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی تحت نظارت دائم اسرائیل خواهند بود. همچنین اسرائیل بر تمام شبکه‌های ارتباطی و شبکه‌های مجازی و اسامی افراد و تابعیت‌های کارمندان در رسانه‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی دولت نظارت خواهد داشت.

افسر اطلاعاتی امارات "بندهای محرمانه" توافقنامه عادی سازی با اسرائیل را برملا کرد

افسر اطلاعاتی اماراتی از "بندهای محرمانه" توافقنامه عادی سازی بین ابوظبی و تل‌آویو پرده برداشت که از جمله آن اقدام اسرائیل برای نظارت بر بنادر دریایی، پایگاه‌های هوایی،‌ شبکه‌های مخابراتی، شبکه‌های مجازی و حساب‌های بانکی است که باعث شده کاربران این توافقنامه را "توافقنامه اشغالگری" بخوانند و درباره پیامدهای منفی آن بر بقیه کشورهای منطقه هشدار دهند.

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته روزنامه القدس العربی، حساب کاربری "بدون سایه" که از سوی افسر اطلاعاتی امارات در توییتر اداره می‌شود تحت عنوان "بندهای محرمانه عادی سازی" مطالبی را توییت کرده و نوشته است: اسرائیل به نظارت بر تمام حساب‌های افراد، شرکت‌ها، موسسات خصوصی فعال در داخل کشور و نظارت بر تمامی حواله‌جات بانکی می‌پردازد.

او در ادامه این مطالب آورده است: تمامی بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی تحت نظارت دائم اسرائیل خواهند بود. همچنین اسرائیل بر تمام شبکه‌های ارتباطی و شبکه‌های مجازی و اسامی افراد و تابعیت‌های کارمندان در رسانه‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی دولت نظارت خواهد داشت.

این حساب کاربری اشاره می‌کند، تل‌آویو از اطلاعات تمامی دیپلمات‌ها، نظامیان، کارمندان مدنی و کارمندان سفارت‌خانه‌های امارات در خارج اطلاع خواهد یافت. همچنین از حساب‌های بانکی آنها و محل زندگی‌شان در کشورهایی که مقیم آنها هستند، مطلع خواهد شد.

او در این حساب کاربری می‌افزاید، امارات "تمام حجم سلاح‌ها، منابع آن، صنایع و سال‌های امحا و رهایی از آنها، محل‌های ذخیره سازی آنها و اسامی محافظان آنها را در اختیار اسرائیل می‌گذارد.

او همچنین از نشست‌های هماهنگی اطلاعاتی اسرائیل و هند در امارات به طور دوره‌ای که با اطلاع سازمان امنیتی امارات انجام می‌شوند، پرده برداشت.

این اطلاعات منجر به بحث و جنجال بسیار در توییتر شد. یکی از فعالان توییت کرد، اگر درست باشد ولیعهد ابوظبی کشورش را فروخته و تقدیم رژیم صهیونیستی کرده است. دیگر امارات کشور مستقل نخواهد بود و دیگر اسراری نخواهد داشت. چه آینده‌ای در انتظار ملت این کشور خواهد بود؟

یک کاربر دیگر نوشت: کل امور کشور تقدیم رژیم صهیونیستی می‌شود تا به لحاظ قانونی به خاطر اقداماتش در گذشته و اقداماتش در آینده از نابودی ملت‌ها و کشورهای اسلامی و عربی رهایی یابد. بن زاید جنگ علیه مسلمانان و اسلام را زمانی که با شیاطین هم‌پیمان می‌شود، افزایش خواهد داد.

فعالی به نام عارف الزین می‌گوید: این خودکشی کشور و ملت و تحویل آینده زندگی‌شان به آنهاست. زندگی زیر لطف اسرائیلی‌ها چه ارزشی دارد؟

فعال فلسطینی می‌گوید این توافقنامه اشغالگری است و این توافق تحت نظارت آمریکا یعنی امارات هر آنچه اسرائیل و آمریکا می‌خواهند، انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.