بزرگترین پارک بانوان خراسان رضوی بعد از مشهد در کاشمر ساخته شد.

دومین پارک بزرگ بانوان در کاشمر ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر سلیمانی شهردار کاشمر گفت: بعد از مشهد بزرگ‌ترین پارک بانوان استان با تمامی امکانات و مساحت ۴۰ هزار متر مربع در کاشمر احداث شده است.

او افزود: این پارک دارای فروشگاه و کافه‌تریا، زمین بازی کودکان، میزهای پینگ‌پنگ، آمفی‌تئاتر روباز، فضای نشیمن، وسایل ورزش همگانی، زمین شطرنج، فوتبال، والیبال و بسکتبال، هندبال، مسیر دوچرخه سواری، رینگ سلامت، زمین اسکیت، سوله ورزشی و تالار پذیرایی است.

شهردار کاشمر ادامه داد: طراحی این پارک به گونه‌ای انجام گرفته که بانوان معلول نیز بتوانند از فضا و محیط آن استفاده کنند؛ تاکنون بین شهرهای خراسان رضوی به جز مشهد اینچنین سایتی دیده نشده و کاشمر پیشگام در این عرصه است.

سلیمانی بیان کرد: چون از زیرساخت‌های مطلوب فاصله بسیاری داشتیم، طی چند سال اخیر سعی شد بیشتر اقدامات در حوزه عمرانی و کالبدی انجام شود. با وجود اینکه ۵۲ هزار نفر از بانوان شهر کاشمر از کمترین امکانات بی‌بهره بودند و فضای اختصاصی نداشتند، اما زمانی که در تلاش بودیم پارک بانوان را احداث کنیم، برخی نقدهای بسیاری داشتند.

او تصریح کرد: در پارک بانوان پیش‌بینی انجام ۲۳ فعالیت ورزشی شده است. این پارک به گونه‌ای محصور شده که هم‌زمان یک‌هزار نفر از بانوان به راحتی و بدون نگرانی می‌توانند داخل آن به ورزش و تفریح بپردازند.

شهردار کاشمر تاکید کرد: در حال حاضر فقط زمین این مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، بتن‌ریزی دو سالن روباز ورزشی در جنوب شهر ایجاد شده و به زودی مورد استفاده جوانان قرار می‌گیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.