رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: پروازهای اورژانس هوایی این دانشگاه که به دلیل وجود مشکلات ناشی از ارتفاع دکل مخابراتی در مسیر کریدور پرواز بالگرد از ۳۱ مرداد ماه جاری به طور موقت متوقف شده بود با رفع این مشکل از امروز دوباره برقرار شد.

پروازهای اورژانس هوایی گناباد برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی  اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب دکل ۴۸ متری در کریدور پروازی بالگرد اورژانس هوایی گناباد مخاطراتی ایجاد کرده بود، شرکت مخابرات متعهد شد با کاهش ارتفاع این دکل مشکل را برطرف کند که طی چند روز گذشته با کاهش ارتفاع دکل به ۲۴ متر و رفع مشکل، پروازهای بالگرد اورژانس هوایی گناباد دوباره برقرار شد.

وی ادامه داد: دکل بی.تی.اس شبکه تلفن برای رفع مشکل پوشش مخابراتی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در این مکان نصب شده بود که نشست و برخاست بالگرد اورژانس هوایی را به مخاطره انداخته بود.

رییس مرکز اوژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز پیش از این نیز گفته بود: با توجه به موقعیت این شهرستان در جنوب خراسان رضوی و نقطه معین امدادرسانی منطقه‌ای، اورژانس هوایی یکی از ظرفیتهای بسیار مهم برای ارائه خدمات امدادی به مردم، بیماران و مصدومان حوادث جاده‌ای و در زمان بحرانی است.

دکتر امین زمانی افزود: اورژانس هوایی گناباد از آغاز فعالیتش تاکنون ۳۰۰ ماموریت و هر ماه بطور متوسط ۱۵ عملیات امدادی توسط بالگرد انجام داده است.

وی امداد و انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان بهلول گنابادی، بیمارستانهای مشهد و امدادرسانی هنگام حوادث طبیعی مانند سیل در سیستان و بلوچستان را از عمده‌ترین ماموریتهای صورت گرفته توسط اورژانس هوایی گناباد برشمرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.