خراسان شمالی- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۲۲ پروژه افتتاح و هفت پروژه در استان با سرمایه‌گذاری ۱۳۲ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کلنگ زنی می‌شوند.

بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان در پروژه‌های هفته دولت سرمایه‌گذاری شد

غلامحسین ساقی در گفتگو با قدس آنلاین، بابیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها جمعیتی در حدود ۹۴هزار و ۲۶۴ نفر از خدمات این شرکت بهره‌مند خواهند شد اظهار داشت: مراحل ساخت و اجرای ۲۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر۷۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به پایان رسیده که هم‌زمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و پیش‌بینی‌های لازم جهت اجرای هفت پروژه جدید بااعتباری بالغ‌بر۵۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز انجام‌شده که در این هفته کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به زمین خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: این ۲۹ پروژه شامل احداث مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب، اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب، نصب انشعابات آب و فاضلاب، اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ... است.

ساقی اظهار داشت: ۲۲ پروژه قابل‌افتتاح به ترتیب تعداد شش پروژه در شهرستان بجنورد، شهرستان‌های شیروان و اسفراین هرکدام چهار پروژه، فاروج و مانه و سملقان هرکدام سه پروژه و در شهرستان‌های جاجرم و رازو جر گلان هرکدام یک پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و هفت پروژه قابل کلنگ زنی نیز شامل دو پروژه در شهرستان بجنورد و در شهرستان‌های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج و رازو جر گلان هرکدام یک پروژه تعریف‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.