ساخت و تکمیل هفت پروژه بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی همزمان با هفته دولت، برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برای بیماران به بهره برداری رسیده است.

پروژه های بهداشتی و درمانی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، علی رحیمی‌مومن مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ساخت بیمارستان‌های ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع)، ۳۲۰ تختخوابی شهید هاشمی‌نژاد و بیمارستان فوق‌تخصصی ۲۵۰ تختخوابی کودکان اکبر ظرف این مدت فقط در شهر مشهد به ثمر نشسته است.

او افزود: در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی هم بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی باخرز، ۳۲ تختخوابی خلیل‌آباد، ۶۴ تختخوابی فریمان و تکمیل ساخت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) درگز از دیگر تلاش‌های به ثمر رسیده دولت در حوزه بهداشت و درمان این خطه هستند.
مدیر دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به به اجرای ۴۴ پروژه بزرگ عمرانی در هفت سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم تاکنون، ادامه داد: ۲۸ پروژه بهداشتی و درمانی دیگر هم ظرف هفته دولت امسال در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

رحیمی‌مومن بیان کرد: علاوه بر این طرح‌ها "شش مرکز تشخیص و درمان سرطان، ۱۲ کلینیک ویژه پزشکی، ۲۴ مرکز بهداشت شهری و روستایی و همچنین ۷۱ باب خانه بهداشت" ظرف سال‌های خدمت دولت‌های یازدهم و دوازدهم تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته و بهره‌برداری شده که اقداماتی چشمگیر هستند.

او تصریح کرد: ساخت دانشکده داروسازی مشهد، ساختمان جدید دانشکده پزشکی مشهد و نیز مرکز رشد فناوری دارویی پژوهشکده بوعلی به همراه دیگر طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت، درمان، پژوهش و آموزش پزشکی همه در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به ثمر رسیده‌اند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.