نتیجه دربی بدون شک آینده کاری فرهاد مجیدی را در استقلال روشن خواهد کرد. تردیدی نیست اگر سرمربی استقلال نتواند از این بازی بگذرد جایگاهش در نیمکت آبی سست خواهد شد.

آماده باش به نکونام و فکری

حمیدرضاعرب/

نتیجه دربی بدون شک آینده کاری فرهاد مجیدی را در استقلال روشن خواهد کرد. تردیدی نیست اگر سرمربی استقلال نتواند از این بازی بگذرد جایگاهش در نیمکت آبی سست خواهد شد و حتی اگر از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند احتمالش با توجه به نتایجی که استقلال گرفته کم است، بازهم شانس کمی برای بقا روی نیمکت استقلال خواهد داشت. گرچه این روزها مذاکرات سعادتمند با استراماچونی بر سر تخفیف مالی یا دیگر چیزها سروصدا کرده و حتی گفته می‌شود سعادتمند نیم نگاهی به بازگرداندن این مربی به ایران دارد اما با توجه به جدیت تصمیم‌گیران ورزش برای حذف مربیان خارجی احتمال بازگشت این مربی در حداقل ممکن است.

 در این شرایط اگر استقلال پس از شکست مجیدی در دربی نیاز به مربی داشته باشد باید در میان گزینه‌های داخلی سراغ فرد مورد نظر خود بگردد. درهمین راستا، باید به دو نام اشاره داشت که احتمالاً می‌توانند جای مجیدی را در استقلال بگیرند. نخستین گزینه ای که به ذهن مدیران باشگاه استقلال می‌رسد محمود فکری است.

*فکری گزینه نخست

سرمربی کنونی تیم نساجی به نوعی گزینه اول مدیران باشگاه استقلال برای بازگشت محسوب می‌شود و چنانچه مجیدی نتواند نتیجه مطلوب بگیرد، با او به توافق خواهند رسید. یکی از دلایلی که سبب شده فکری با نساجی توافق نکند و از حضور در سپاهان فعلاً صرف‌نظر کند همین موضوع است.

*نکونام میان استقلال و سپاهان

 اما دیگر مربی که احتمالاً به کار استقلالی‌ها خواهد آمد جواد نکونام است. نکونام  که در فولاد نتایج قابل توجهی گرفته و در نهایت موفق شده با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بدست آورد، پس از فکری گزینه دوم مدیران باشگاه استقلال برای جلوس روی نیمکت مربیگری است. نکونام برای تمدید قرارداد خود با باشگاه فولاد خوزستان دست، دست می‌کند تا تکلیف استقلال مشخص شود. البته نکونام مورد توجه سپاهان هم هست و اگر سعید آذری به این باشگاه منتقل شود جواد شانس بسیاری برای تصدی مربیگری این باشگاه خواهد داشت اما باید متوجه بود برای نکونام رسیدن به نیمکت استقلال بسیار آرمانی‌تر خواهد بود و او به توصیه‌هایی که شده توجه خواهد کرد و تا پس از دربی منتظر خواهد ماند تا تکلیف مجیدی با استقلال روشن شده و او برای فصل بعد تصمیم نهایی را اتخاذ کند. آنچه مسلم است فرهاد مجیدی باید توجه داشته باشد فکری و نکونام گوش به زنگ مدیران باشگاه استقلال هستند تا اگر در دبی شکست بخورد، جایش را دراستقلال بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.