قدردانی خادمین از خادمان، نزدیک‌ترین اصطلاحی است که به ذهن می‌آید برای این حرکت فرهنگی. جمعی از خدام کشیک پنجم حرم مطهر حضرت رضا(ع) سرمنشأ یک کار خیر شدند. چند نفری جمع می‌شوند، هماهنگ می‌کنند و جاهایی می‌روند برای خداقوت گویی به کسانی که خدمت‌رسان مردم‌اند.

اهدای پرچم متبرک رضوی به آتش‌نشانان خط مقدم مبارزه با کرونا

هاشم رسائی‌فر/

 قدردانی خادمین از خادمان، نزدیک‌ترین اصطلاحی است که به ذهن می‌آید برای این حرکت فرهنگی. جمعی از خدام کشیک پنجم حرم مطهر حضرت رضا(ع) سرمنشأ یک کار خیر شدند. چند نفری جمع می‌شوند، هماهنگ می‌کنند و جاهایی می‌روند برای خداقوت گویی به کسانی که خدمت‌رسان مردم‌اند. تاکنون جاهای مختلفی سر زده‌اند؛ کانون اصلاح و تربیت، آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) پارک ملت مشهد، آسایشگاه معلولین امام جواد(ع) شاندیز و چندین ارگان و سازمان دیگر که در فهرست این بازدید و خداقوتی فرهنگی قرار دارند.

دیروز ایستگاه یک منطقه4 آتش‌نشانی مشهد مقصد خدام امام مهربانی‌ها بود. زحمات و تلاش آتش‌نشانان این ایستگاه در زمان شیوع کرونا در این چند ماه بهانه شد تا نمایندگان خدام کشیک پنجم حرم مطهر برای اهدای پرچم متبرک رضوی میهمان این آتش‌نشانان شوند.

یکی از خدام حاضر در این مراسم در خصوص این اقدام گفت: به عنوان خادمین بارگاه امام رضا(ع) به واسطه خدمتی که خادمان مردم در خارج از محدوده حرم مطهر به جامعه ارائه می‌کنند چند وقتی می‌شود که هر ماه به تناوب ارگان‌ها، سازمان‌ها و بخش‌هایی که ارائه‌دهنده خدمت بی‌منت به مردم هستند توسط همکاران شناسایی شده و در اقدامی کاملاً دلی برای عرض خداقوت و قدردانی از این زحمات با حضور در محل کارشان هدایا و پرچم متبرک رضوی به مجموعه آن‌ها تقدیم می‌شود.

محمدی دانشور در ادامه افزود: امروز (دیروز) به واسطه اقدام‌های خوب و تلاشی که آتش‌نشانان ایستگاه یک در ضدعفونی کردن معابر و نیز خدمات دیگری که در روزهای کرونا داشتند به همراه همکاران در این محل حاضر شدیم تا خداقوت گویی خودمان را از نزدیک نسبت به آنان اعلام کنیم.

فرهادی، جانشین مدیر منطقه4 (ثامن) آتش‌نشانی مشهد نیز در این باره گفت: هفته گذشته خدام معزز حرم امام رضا(ع) اعلام کردند با هدف قدردانی از خدماتی که آتش‌نشانان در ضدعفونی کردن معابر و سایر اقدام‌ها در زمان کرونا به مردم ارائه کردند قرار است جمعی از خادمان حرم مطهر در محل ایستگاه یک حاضر شوند و از نزدیک به همکاران خداقوت دهند.

وی اظهار کرد: حضور امروز خدام بارگاه امام هشتم(ع) موجب دلگرمی ما و همکاران ما شد و این اقدام نشان داد که همه ما باید قدردان زحمات یکدیگر باشیم و سبب ایجاد انگیزه و دلگرمی در میان یکدیگر شویم. در واقع همه که در شهر مشهد هستیم خادم‌الرضا(ع) هستیم اما این خدام عزیز که خادمان خاص امام رئوف(ع) هستند حضورشان رنگ و بوی فضای حرم مطهر رضوی را به محیط کار ما و همکارانمان انتقال دادند.

در ادامه این مراسم خدام حرم مطهر رضوی پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) را به پاس قدردانی از زحمات آتش‌نشانان به آنان هدیه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.