رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حزب برای دستیابی به آنچه از دولت باقی مانده، رقابت نمی‌کند.

از لبنان در برابر دشمن اسرائیلی، تکفیری ها و فتنه‌های آمریکا محافظت کردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت توانست اسرائیل را شکست داده و تمام طرح‌های آمریکا در منطقه را به شکست بکشاند. ما از لبنان در برابر دشمن اسرائیلی و تکفیری و فتنه‌های آمریکا محافظت کردیم. ما بر ظلم‌ها صبر کردیم نه به این دلیل که ضعیف هستیم بلکه به این دلیل که قوی هستیم. مقاومت پایداری کرد تا به دستاوردهای بزرگ رسید.

وی گفت: حزب‌الله از نظام سیاسی لبنان کاملا دور بود. دشمنان مقاومت در میدان جنگ پیروز نشدند و نتوانستند چهره مقاومت را خدشه‌دار کنند.  کسانی هستند که چهره حزب‌الله و رهبر مقاومت را که آن‌ها را خوار و ذلیل کرده، مخدوش کنند. مقاومت می‌داند که در برابر حملات جدید قرار می‌گیرد، حملات رسانه‌ای بزرگی علیه مقاومت وجود دارد.

صفی الدین گفت: لبنان به منطق و موضع قوی و کسی نیاز دارد که از آن محافظت کند نه کسی که برای رسیدن به دستاورد سیاسی فتنه ایجاد کند. حزب‌الله به لبنان چیزی را تقدیم کرد که هیچ کسی در طول تاریخ این کشور آن را تقدیم نکرده است. ما با درگیری داخلی مخالفیم.

صفی الدین گفت: وارد حیات سیاسی شدیم و تجارب مهمی را در فعالیت سیاسی شفاف ارائه کردیم. هدف تمام اعضای مقاومت این است که به مقام شهادت و لقاءالله برسند و این چیزی است که ما آن را از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم. مقاومت تمام برکات و مواضع خود را از امام حسین(ع) یاد گرفته است.

وی به برخی لبنانی‌ها گفت: ما با شما برای دستیابی به آنچه از دولت باقی مانده، رقابت نمی‌کنیم. شما برای خودتان راهی دارید و ما نیز راهی داریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.