۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 717680

سونی اکسپریا ۸ لایت با نمایشگر ۲۱: ۹ و اسنپدراگون ۶۳۰ راه اندازی شد.

Sony Xperia ۸ Lite راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سونی یک گوشی هوشمند جدید به نام Sony Xperia ۸ Lite را در ژاپن راه اندازی کرد. این یک گوشی میان رده جدید از این برند است که توسط پلتفرم موبایل قدیمی Snapdragon ۶۳۰ استفاده می شود. از نظر ظاهری ، این گوشی به سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس شبیه است که سال گذشته به بازار عرضه شد.

گوشی هوشمند Sony Xperia ۸ Lite نمایشگری را ارائه می دهد که نسبت ابعاد ۲۱: ۹ را نشان می دهد که امکان استفاده از دو برنامه را در نمای چند پنجره فراهم می‌کند. برخی از ویژگی‌های مهم دیگر این گوشی هوشمند شامل دوربین‌های دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی و شاسی ضد آب IP۶۸ است.



مشخصات Sony Xperia ۸ Lite

گوشی هوشمند جدید سونی به نام Sony Xperia ۸ Lite از نمایشگر ۶ اینچی LCD Triluminous استفاده می کند که از وضوح کامل HD + ۱،۰۸۰ x ۲،۴۰۰ پیکسل برخوردار است و این صفحه نمایش توسط لایه‌ای از Gorilla Glass ۶ محافظت می‌شود.

تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات Xperia ۸ Lite هستند، این دستگاه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک شکاف کارت microSD را برای گسترش بیشتر فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد و این میان رده سونی توسط باتری ۲،۸۷۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود.

گوشی هوشمند Sony Xperia ۸ Lite دارای یک دوربین دو گانه به همراه یک فلاش LED در پشت دستگاه است، این دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ و لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ است. Xperia ۸ Lite از ویژگی‌های عکاسی مانند بزرگنمایی نوری ۲ برابر ، تشخیص صحنه هوش مصنوعی، فیلم برداری با نسبت تصویر ۲۱: ۹ ، EIS ، فیلمبرداری با سرعت آهسته ۱۲۰ فریم در ثانیه و ضبط فیلم ۴K بهره می‌برد و در قسمت جلویی آن ، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ وجود دارد.



این گوشی هوشمند Android نسخه ۱۰ را به صورت پیش فرض اجرا می کند و یک ویژگی به نام Side Sense به شما این امکان را می دهد که بر روی لبه سمت راست دستگاه دو بار ضربه بزنید تا برنامه ها و تنظیماتی را که ممکن است کاربر بخواهد به آن دسترسی پیدا کند ، نمایش دهید. از دیگر ویژگی‌های این میان رده جدید سونی می‌توان به سنسور اثر انگشت جانبی ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS ، NFC ، USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Sony Xperia ۸ Lite

گوشی هوشمند Sony Xperia ۸ Lite قیمت ۲۰.۸۰۰ روپیه ای دارد و در گزینه‌های رنگ سیاه و سفید موجود است. این گوشی از اول سپتامبر به بازار داخلی ژاپن عرضه می‌شود و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد وجود Xperia ۸ Lite در خارج از ژاپن وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.