استاندار کرمانشاه با تاکید بر افزایش ارتباط مدیران با مردم گفت: اگر مردم برای انجام کارهای عادی و معمول اداری خود دنبال پارتی بگردند، باید فردای قیامت جوابگو باشیم.

استاندار کرمانشاه: اگر مردم برای انجام کارهای معمول دنبال "پارتی" بگردند، باید فردای قیامت جوابگو باشیم

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند، از هفته دولت به عنوان فرصت خوبی برای تشریح دستاوردهای دولت یاد کرد و افزود: کار و فعالیت در شرایط اقصادی فعلی و تحریم قطعا کار سختی است و در شرایطی که امسال بودجه کشور بدون نفت بسته شده کار به مراتب دشوارتر است، اما باز هم با این شرایط کارها در حال انجام است و این امر جای تقدیر از عملکرد تمام مدیران و کارمندان و تمام بدنه دولت دارد.

وی افزود: در این شرایط سخت، مدیران دولتی باید ارتباط با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و پای درد دل و مشکلات مردم بنشینند و تا حد توان و در چارچوب قانون برای رفع آنها اقدام کنند.

بازوند یادآور شد: اگر مردم برای انجام کارهای معمول و اداری خود دنبال پارتی بگردند، همه ما باید فردای قیامت جوابگو باشیم. باید طوری عمل کنیم که کار تمام مراجعان در چارچوب قانون و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی بر ارتباط مدیران با خانواده شهدا هم تاکید کرد و افزود: هرآنچه امروز داریم مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌هایشان است، بنابراین تمام مدیران باید ارتباط با خانواده شهدا را بصورت جد در دستور کار قرار دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه در تشریح خدمات دولت، به ساخت شش سد از 12 سد موجود در استان در دولت فعلی اشاره کرد وافزود: همچنین در این دولت 1342 روستای استان گازرسانی شدند.

بازوند با تاکید بر ظرفیت سازی برای توسعه در استان توسط مدیران، گفت: این ظرفیت سازی‌ها می تواند یادگار مدیران شود و خوشبختانه در این زمینه ظرفیت های خوبی طی این سالها در استان ایجاد شده که از جمله آنها می‌توان به بازگشایی مرز خسروی و رسمی شدن سه مرز سومار، شیخ صله و شوشمی، پیگیری برای احداث پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی چهارم و ... اشاره کرد.

وی یادآور شد: با پیگیری های صورت گرفته پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی چهارم استان امسال اجرایی خواهند شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از جذب تسهیلات و اعتبارات عمرانی برای استان از طریق بانک ها خبر داد و افزود: در همین راستا تفاهم نامه ای امضا کردیم که بانک ها به کمک دولت بیایند و قرار است حدود 3600 میلیارد تومان تسهیلات و هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان اختصاص داده شود.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان برای توسعه و اشتغالزایی در سرفیروزآباد خبر داد و افزود: هفته آتی اقدامات اجرایی در این زمینه شروع می شود و کارهای توسعه ای در این بخش نیز شکل می گیرد و همه این اقدامات ظرفیت سازی های خوبی برای توسعه استان محسوب می شود.

منبع: عصر ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.