نخستین پیش نشست کنفرانس ملی «امام رضا(ع) و علوم روز» با عنوان «اصول بنیادین ارتباطات و تبلیغ دین مبتنی بر سیره عملی امام رضا(ع)» از سوی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.

نخستین پیش نشست کنفرانس ملی «امام رضا(ع) و علوم روز» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مطابق با رسالت و رویکردهای علمی خود مبتنی بر اولویت گذاری نسبت به موضوعات مرتبط با ترویج و تبیین معارف اهل بیت (ع) به ویژه اشاعه معارف عالم آل محمد (ص) و تبیین ارتباط مسائل علمی و اجرایی جامعه با معارف ایشان و ارائه راهبردهای علمی- دینی به آن، اقدام به طراحی کنفرانس ملی «معارف امام رضا (ع) و علوم روز» و پیش نشست های تخصصی آن در سال جاری کرده است.
نخستین پیش نشست این کنفرانس ملی با عنوان «اصول بنیادین ارتباطات و تبلیغ دین مبتنی بر سیره عملی امام رضا (ع)» با حضور دکتر سید رضا مودب؛ رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم و دبیر علمی کنفرانس، دکتر ناصر باهنر؛ رئیس دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر سهیل اسعد(ادگاردو روبین)؛ دکترای تمدن اسلامی و مبلغ شاخص بین المللی از کشور آرژانتین و سایر اساتید برگزار می شود.
تولید محتوا و تدوین دستاوردهای علمی جدید مبتنی بر علوم، معارف و سیره عملی امام رضا(ع) به منظور ارائه به مجموعه های بهره بردار، شناسایی اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران نوآور و خلاق در حوزه علوم کاربردی، ایجاد پیوند و شبکه نخبگانی هدفمند پیرامون مطالعات کاربردی و استمرار آن در موضوعات و مسائل بنیادین جامعه، از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.
محور اصلی این همایش «امام رضا(ع) و ارتباطات و تبلیغ دینی»، «اقتصاد»، «حقوق»، «روان شناسی و علوم تربیتی»، «علوم پزشکی و سلامت»، «علوم سیاسی»، «مدیریت «و «هنر و معماری» است.
این پیش نشست با مشارکت و حضور نخبگان و پژوهشگران حوزوی- دانشگاهی و مدیران و متولیان اجرایی چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می شود.
گفتتنی است؛ علاقمندان می توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی
science@imamreza.ac.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه چگونگی ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۲۰۶ تماس حاصل فرمایند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.