مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی از اتمام احداث پروژه ساختمان اداری باغ خاتون ۱۵ روز زودتر از موعد مقرر توسط این شرکت خبر داد.

اتمام احداث پروژه ساختمان اداری باغ خاتون ۱۵ روز زودتر از موعد

به گزارش قدس آنلاین، محمود عیدی بیان کرد: شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی طی مدت چهل روز و با رویکرد تاثیر پذیری از شعار سال مبنی بر تحقق اهداف جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، این پروژه را به پایان رسانده است.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان اداری مذکور در ادامه اجرای محوطه سازی و خیابان کشی فاز دوم باغ خاتون و همچنین محوطه سازی رینگ پیرامونی استخر و اجرای زیرسازی و آسفالت قسمتی از خیابان های آن، صورت پذیرفته است.
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی با اشاره به استفاده از تمام توان فنی و مهندسی مجموعه در این پروژه گفت: شرکت بر اساس منویات تولیت آستان قدس رضوی، پروژه ساختمان اداری مرکزی امور بانوان آستان قدس رضوی را با ثبت رکورد بی سابقه احداث کرده و تحویل بهره بردار داده است.
وی ادامه داد: کارفرمای این پروژه بنیاد کرامت رضوی بوده که با بهترین کیفیت و بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است.
عیدی درباره جزییات پروژه ساختمان اداری مرکزی امور بانوان آستان قدس رضوی تصریح کرد: این ساختمان با زیربنایی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع در اردوگاه باغ خاتون احداث شده و مشتمل بر اتاق های اداری، نمازخانه، سالن ها و... است.
وی با اشاره به فعالیت ۴۰ نفر نیروی انسانی در احداث این پروژه ۴۰ روزه خاطرنشان کرد: این مهم حاصل تلاش کارکنان و حوزه فنی و مهندسی شرکت بوده که در دو شیفت کاری فعالیت کرده اند.
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی ادامه داد: همچنین پیش از این نیز محوطه سازی بیرونی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع از باغ اردوگاه خاتون توسط این شرکت انجام شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.