پیروزی تیم فوتبال استقلال در شهرآورد تهران و صعود این تیم به فینال جام حذفی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.

بازتاب صعود استقلال به فینال جام حذفی در سایت AFC

قدس آنلاین: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، استقلال چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در مسابقه به یاد ماندنی نیمه نهایی جام حذفی، در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و حریف همشهری خود پیروز شد و این تیم را از دور مسابقات حذف کرد.

تیم فرهاد مجیدی پس از تساوی ۲-۲ در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی ۴-۱ پیروز شد تا هفته آینده در فینال با تیم تراکتورسازی دیدار کند.

با توجه به اینکه تیم یحیی گل محمدی اوایل این ماه با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال به عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران رسید، این نتیجه پرسپولیس را از کسب دومین ۲ گانه متوالی لیگ - حذفی محروم کرد.

استقلال که بیش از ۲ سال بود مقابل همشهری خود پیروز نشده بود، به عنوان تیم مهمان وارد این مسابقه شد، اما آن‌ها شروع بسیار خوبی داشتند. مهدی قایدی، بازیکن تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ایران، دقیقه چهارم با ضربه‌ای محکم و ناگهانی از پشت محوطه جریمه توپ را درون دروازه پرسپولیس جای داد.

بشار رسن هافبک عراقی دقیقه ۴۹ بازی را برای پرسپولیس مساوی کرد و وقتی که علی علیپور در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان وقت معمول بازی آن‌ها را پیش انداخت به نظر می‌رسید که مدافع عنوان قهرمانی به دیدار فینال راه یافته است، اما ماجرا ادامه داشت و محمد دانشگر دقیقه سوم وقت‌های تلف شده استقلال را به مسابقه برگرداند و بازی را با نتیجه ۲-۲ به وقت اضافه کشاند.

بازی در وقت‌های اضافه گلی در بر نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی بازیکنان استقلال همه ضربات خود را به گل تبدیل کردند در حالی که نوراللهی و اوساگونا نتوانستند از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کنند و ضربه مطهری پیروزی استقلال را قطعی کرد.

استقلال مجیدی روز سه شنبه ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) فینال را مقابل تراکتور (که در مرحله نیمه نهایی مقابل  نفت مسجد سلیمان  با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید) برگزار خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.