شهرکرد- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) از برگزاری ۳۲ ویژه برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

۳۲ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش قدس آنلاین چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، ۶شهریور ماه، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات، بااشاره به رشادت‌ها و دلاوری مردم استان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: به منظور پاسداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس وِیژه برنامه‌هایی همچون، افتتاح طرح‌های عمرانی و مسکن محرومان، تجلیل از ۴۰ نفر پزشک و پرستار با عنوان ایثارگران جبهه سلامت، بازخوانی بمباران شهرکرد، بازخوانی حرکت کاروان پیاده از شهرستان لردگان به جبهه های نبرد حق علیه باطل در استان برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین نیروی دشمن در ۸ سال جنگ تحمیلی، در استان چهارمحال و بختیاری اسیر شد، عنوان کرد: کوتاهی در زمینه تبیین نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری در دروان دفاع مقدس، صورت پذیرفته است که باید این مهم با کمک و همکاری رسانه‎ها رفع گردد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) به رزمایش کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بسته‏‌های کمک معیشتی، بهداشتی و ... به نیازمندان تحویل داده شده است.

اکبری از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و بیان کرد: مرحله دوم کمک مومنانه با شروع ماه محرم در استان آغاز شده و هم اکنون در حال اجرا می‏‌باشد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با اشاره به رونمایی از ۴ کتاب دفاع مقدس، اظهار کرد: این کتب در خصوص روایت‌های رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی می‎باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.