۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر: 717885

وزیر بهداشت در مرقومه‌ای محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس‌آموز و اسطوره‌وار عمل فرمودید، تقدیم می‌دارم.

مرقومه مهم وزیر بهداشت محضر رهبر انقلاب

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، دکتر سعید نمکی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید تقدیم می دارم.

متن این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای
مقام معظم رهبری مد ظله‌العالی
سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید تقدیم می دارم.

بی تردید خیل عظیم علمای عالیقدر ، وعاظ ارجمند، مداحان عزیز و هیآت مذهبی عزادار با پیروی از این شیوه بزرگوارانه و خردمندانه، محرمی با عظمت و دور از آفت بیماری با ویروس منحوس در تاریخ سرزمین‌مان رقم خواهند زد.

طول عمر با عزت و سرشار از تندرستی برای حضرتعالی، بزرگواران همراه و ملت شریف ایران از خداوند منان مسالت دارم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.