رئیس‌جمهور در حکمی، علی مرادی و سید امیرحسین گرگانی را بنا به پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت بحران و تایید وزیر کشور به عضویت شورای‌عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.

رئیس جمهور دو عضو جدید شورای‌عالی مدیریت بحران کشور را منصوب کرد

قدس آنلاین؛ رئیس جمهور در اجرای ماده ششم قانون مدیریت بحران کشور، آقایان دکتر علی مرادی و دکتر سید امیرحسین گرگانی را بنا به پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت بحران و تایید وزیر کشور و با توجه به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی ایشان در مباحث مدیریت بحران به عضویت شورای‌عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی مرادی

جناب آقای دکتر سید امیرحسین گرگانی

در اجرای بند ۱۵ ماده ۶ قانون مدیریت بحران کشور مصوب هفتم مرداد ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و تایید وزیر محترم کشور با عنایت به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی جناب‌عالی در مباحث مدیریت بحران، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای‌عالی مدیریت بحران کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از توان علمی و فنی خویش و همکاری سایر اعضای محترم آن شورا، زمینه دستیابی به نتایج و پیامدهای اثربخش برنامه‌های ملی کاهش خطرات حوادث طبیعی و خسارات و سوانح و افزایش سطح مقابله، بازسازی و بازتوانی را فراهم آورید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

حسن روحانی          

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.