معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برای هزار و ۱۴۵ پروژه آماده بهره برداری در خراسان رضوی، ۹ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

نیاز ۹ هزار میلیارد تومانی بیش از هزار پروژه در خراسان رضوی برای رسیدن به خط پایان

به گزارش قدس آنلاین،  علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، به آماری از پروژه‌های اجرا شده و در دست پیگیری اشاره کرد و گفت: هزار و ۱۴۵ پروژه در خراسان رضوی آماده بهره برداری هستند که شماری از آن‌ها در هفته دولت افتتاح خواهند شد.
او افزود: رقم سرمایه گذاری این پروژه‌ها، ۹ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان برآورد شده است. بیش از ۷ هزار میلیارد تومان از این میزان در قالب ۲۳۱ پروژه اقتصادی محقق گردید و عمدتاً نیز با مدیریت بخش خصوصی پیگیری شده و به سرانجام می‌رسند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تاکنون هزار و ۲۷۶ تفاهم‌نامه با معین‌های اقتصادی استان برای پروژه‌های در دست اجرا به امضا رسیده است که مربوط به بخش‌های مختلف نظیر گردشگری، پزشکی، صنعت و معدن و... هستند.
رسولیان بیان کرد: مجموع سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۲۳۳ هزار میلیارد تومان می‌باشد و متوسط پیشرفت فیزیکی آن‌ها نیز ۴۸ درصد برآورد می‌شود.
او از افتتاح برخی پروژه‌های اقتصادی از جمله در خواف، سرخس و مشهد در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: امسال پروژه‌های دارویی و پزشکی و از طرفی پروژه‌های آی تی و دانش بنیان مختلفی نیز در سطح استان کلید خوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.