یک رسانه فرانسوی شانس پاری سن ژرمن را در جذب کاپیتان بارسلونا بیشتر می داند.

عاملی که مسی را به سوی پاری سن ژرمن سوق می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، این روزها احتمال جدایی لیونل مسی، ابرستاره فوتبال دنیا از بارسلونا و رفتن به تیم جدیدی در راس اخبار ورزشی دنیا قرار دارد. 

گمانه زنی های زیادی درباره مقصد آینده لئو مطرح می شود. پاری سن ژرمن، سیتی و یوونتوس مقصدهای احتمالی اسطوره آرژانتینی است. امروز نشریه «لو پاریزین» فرانسه شانس سن ژرمن را در جذب مسی بیشتر داشت.

این نشریه فرانسوی نوشت: عاملی وجود دارد که شانس پاری سن ژرمن را در جذب مسی نسبت به رقبا بیشتر می کند. حضور نیمار و دی ماریا دو دوست مسی و همبازی سابقش می تواند این رقابت را به نفع پاریس تمام کند. نیمار رابطه خوبی با مسی در بارسلونا داشت و اکنون مشوق او برای آمدن به پاریس است.

دی ماریا در تیم ملی آرژانتین یکی از دوستان نزدیک مسی است و او هم ستاره کاتالان ها را به قبول پیشنهاد پاری سن ژرمن دعوت می کند. البته سیتی با توجه حضور گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا می خواهد مسی را به طرف خود بکشاند.

باید دید سران باشگاه بارسلونا بعد از یک هفته جنجالی با اخبار جدایی و پیوستن مسی به تیم جدید در نهایت موفق می شوند ابره ستاره فوتبال دنیا را در ترکیب کاتالان ها نگه دارند و یا  هواداران فوتبال در فصل آینده منتظر پوشیدن لباس جدیدی بر تن مسی باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.