مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ پاکبان و نیروی کارگری برای نظافت و رفت و روب معابر منتهی به حرم رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

۱۵۰۰ پاکبان عهده‌دار نظافت معابر محدوده حرم رضوی هستند

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا صحراگرد افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا نظافت شهر را به صورت خاص به ویژه روی معابر منتهی به حرم رضوی متمرکز کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور عزاداران حسینی در خیابان های منتهی به حرم مطهر، چهار دستگاه تانکر تامین آب وضو و یک دستگاه وضوخانه سیار در میدان شهدا جانمایی شده است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: شست و شوی معابر اطراف حرم رضوی نیز با به کارگیری نیروهای کارگری از شب گذشته آغاز شده و تمهیدات ویژه‌ای برای رفاه حال عزاداران در حال اجراست.
صحراگرد افزود: ۶۰ نقطه در سطح شهر مشهد توسط شورای هیات‌های مذهبی برای برگزاری مراسم سوگواری مشخص شده که بهداشت این نقاط نظیر ضدعفونی و تامین سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری انجام می‌شود.
طبق اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا فقط چند هیات عزاداری مشخص با خودرو و با رعایت پروتکلهای بهداشتی می‌توانند در خیابانهای اطرف حرم مطهر رضوی تردد کنند.  

 
 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.