سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در شب عاشورای حسینی(ع) تاکید کرد که سفارتخانه کشورهای عربی و غربی در راستای انتشار اخبار کذب و سیاه نمایی چهره حزب الله میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند.

نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم

قدس آنلاین: سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله در سخنرانی خود در شب عاشورای حسینی(ع) تاکید کرد که کشورهای جهان از توان سایبری خود در راستای تحقیق اهداف شان و علیه دیگر کشورها سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های عربی و غربی علیه حزب الله برای تخریب چهره مقاومت افزود: سفارتخانه کشورهای عربی و غربی در راستای انتشار اخبار کذب و سیاه نمایی چهره حزب الله میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند. دشمنان برای نشر اکاذیب و مسموم کردن افکار عموم مردم حد و حدودی قائل نیستند.

سدحسن نصرالله گفت: این حجم از حملات (در عرصه سایبری و الکترونیکی) علیه حزب الله طی 40 یا 50 سال اخیر بی‌سابقه است.

سید حسن نصرالله در ادامه تصریح کرد:  علیه حزب الله سیاست هجمه رسانه‌ای درپیش گرفته شده است. اتاق فکری در این رابطه وجود دارد که پس از تولید اخبار (کذب) آن را به رسانه‌ها پمپاژ می‌کند.حفظ تعهد و صداقت تنها ابزاری است که می‌توان با آن در مقابل اینگونه حملات ایستادگی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: دوره زمانی بود که طی آن حمایت مالی بسیاری از رسانه‌ها بخاطر عملکرد ضعیف شان در پوشش علیه مقاومت قطع شد اما اکنون با توجه به گستره حمله وسیع رسانه‌ای دشمن آنان بایستی دوباره به میدان بازگشته و حمایت مالی شوند.

سید حسن نصرالله افزود: باید در مقابل روزنامه و رادیوهای مخرب ایستاد و تحریم شان کرد. بررسی و کنکاش دقیق اخبار منتشره در رسانه‌ها ضروری است و این هم یکی از اشکال مقابله با حملات دشمن است. سیاست ما در عدم واکنش به برخی مقالات و اکاذیب و تبلیغات‌ها یکی از طرق مواجهه با فشار رسانه‌ای و سایبری دشمنان مقاومت به حساب می‌آید.اعمال فشار روحی و روانی از مکانیزم‌هایی است که دشمن برای شکست مان استفاده می‌کند به گونه‌ای که از اهداف و قضایایی که برای آن قربانی و فداکاری کردیم عقب نشینی کنیم.

سید حسن نصرالله گفت: افتخار می‌کنیم که در مکتب امام حسین (علیه السلام) و اصحاب ایشان هستیم. ما همان چیزی هستیم که می خواستیم باشیم و آرزو می‌کنیم که در عرصه توکل بر خدا و فداکاری مانند آنان باشیم. به جهانیان می‌گوییم که قتل و ارعاب نمی‌تواند ما را بترساند، مرگ امری است که ما به آن عادت داریم. عزت ما از جانب پروردگار، شهادت است. معتقدیم که خداوند از 38 سال پیش تاکنون با ما بوده و از ما دفاع و پیروزمان کرده است اکنون هم ما پیرو او هستیم و برای فداکاری آماده‌ایم چرا که خداوند پیروزمان گرداند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد : تمام آنچه در رسانه‌ها درباره عادی سازی روابط و ناوها و کشتی‌ها می شنوید تا زمانی که در مسیر حقیقی مان با خداوند هستیم حتی یک لحظه هم بر مجاهدان ما تاثیر نمی‌گذارد.ما معتقدیم که خداوند همراه ماست.

سید حسن نصرالله در پایان سخنانش در شب عاشورای حسینی خطاب به سرور سالار شهدای کربلا گفت : یا حسین(ع) ما از نخستین روزهای تولدمان تا مرگ مان تو را تنها نخواهیم گذاشت این عهد ما با توست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.