معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: به‌منظور حفظ سلامت زائران و مجاوران ۷۰ هزار ماسک بین عزاداران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی توزیع شد.

توزیع ۷۰ هزار ماسک بین عزاداران حرم مطهر رضوی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش قدس آنلاین، محمد توکلی با اشاره به حجم حضور عزاداران حسینی در حرم مطهر رضوی در روز تاسوعا و عاشورا و اتخاذ تمهیدات ویژه برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت زائران، ابراز کرد: از صبح روز تاسوعای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تا ظهر امروز بیش از ۵۵ هزار و ۳۰۰ ماسک در مبادی ورودی و بیش از ۱۴ هزار درصحنه‌ای حرم مطهر رضوی توزیع‌شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در تمامی صحن‌ها، رواق‌ها(ویژه خدمه و کارگران) و آسایشگاه خدام مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در حال توزیع است و خادمیاران سلامت برای ضدعفونی دست زائران و مجاوران و توزیع ماسک در ورودی‌های حرم مطهر مستقر هستند.

توکلی در ادامه از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) تقاضا کرد، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌صورت دقیق و کامل رعایت کنند و حدالقمدور برای انجام فرایض عبادی از مُهر، کتب ادعیه و چادر نماز شخصی استفاده کنند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: تلاش تمامی خدمتگزاران و خدمه این بارگاه منور بر این است تا بهترین شرایط را به لحاظ بهداشتی، امنیتی و اقامه فرایض عبادی برای زائران فراهم آورد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.