۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 718158

یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب‌، تمام عکس‌هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند.

آیا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد از پرسپولیس برود؟

قدس آنلاین: لابد می‌دانید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست در دربی و حذف از جام حذفی، پستی در اینستاگرامش منتشر و پس از مدتی آن را حذف کرد. حال گل‌محمدی در اقدامی عجیب‌تر، تمام عکس‌هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند. اما آنچه شاید ندانید مربوط به دلیل این اقدام سرمربی پرسپولیس بوده باشد. به راستی چرا؟

به نوشته خبر ورزشی، بلافاصله پس از باخت پرسپولیس به استقلال در جام‌حذفی و کنار رفتن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برخی هواداران احساسی قرمز دست به کار شدند. این عده از طرفداران پرسپولیسی که به شدت از عملکرد تیم خود در دیدار حیاتی برابر استقلال شاکی و عصبانی بودند به صفحه شخصی گل‌محمدی در اینستاگرام حمله کرده و از این مربی بابت ترکیب اولیه، انتخاب پنالتی‌زنان و تعویض‌هایی که انجام داد به شدت انتقاد کردند.

هواداران اغلب کم سن و سال و احساسی پرسپولیس در حالی با بدترین الفاظ گل‌محمدی را در صفحه رسمی‌اش هدف قرار دادند که پس از قهرمانی زودهنگام این تیم او را امپراتور و بهترین مربی ایران خوانده بودند اما...

مغلوب شدن در ضربات پنالتی و حذف از جام‌حذفی ورق را برگرداند تا سرمربی تیم قهرمان ناگهان آماج حملات مجازی قرار بگیرد. بر همین اساس گل‌محمدی تصمیم گرفت تمام پُست‌های خود در اینستاگرام را پاک کند تا کسی نتواند زیر آن کامنت بگذارد یا فحاشی کند! این اقدام یحیی شایعاتی از جمله رفتن به اصفهان و سپاهان را نیز به دنبال داشت که از اصل و اساس کذب است. سرمربی پرسپولیس نه مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها داشته و نه تمایلی دارد در این فضا به اصفهان برود. او دوست دارد بماند و جبران مافات کند به شرط آنکه باشگاه بتواند نفرات مورد نظرش را حفظ و خریدهای جدیدی انجام دهد. گل‌محمدی نه اولین نفری است که این‌گونه در فضای مجازی مورد حمله قرار می‌گیرد و نه آخرین آن خواهد بود. متأسفانه جامعه شاهد رواج الفاظ بی‌ادبانه، فحاشی، پرخاشگری و بددهنی افراد نسبت به یکدیگر است. در خیابان‌ها بعضی رانندگان به هم فحش می‌دهند، در ورزشگاه‌ها بدترین الفاظ نثار تیم مقابل می‌شود و پرخاشگری در همه جا به چشم می‌خورد. همه این‌ها روی کودکان و نوجوانان اثرگذار هستند. نوجوانانی که طرفدار پرسپولیس، استقلال یا تیم‌های دیگر بوده و از اینستاگرام به عنوان محلی برای بروز خشم و پرخاشگری استفاده می‌کنند و...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.