۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 718161

باشگاه پرسپولیس باقیمانده طلب سرمربی پیشین خود را برای پرداخت به وی فراهم کرد تا با بسته شدن پرونده وی، یک خطر بزرگ از بیخ گوش سرخپوشان رد شود.

پول برانکو جور شد، پرسپولیس از محرومیت دور شد

قدس آنلاین: باشگاه پرسپولیس با محکومیت یک میلیون و پنجاه هزار یورویی بعلاوه پنج درصد از سود این پول در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ روبرو شد تا مجبور به پرداخت تمام و کمال این مبلغ به سرمربی پیشین خود شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس تلاش فراوانی بابت گرفتن تخفیف از این مربی کرد اما در نهایت با مخالفت وی روبرو شد تا سرخپوشان را موظف به پرداخت تمام این مبلغ تا ۱۵ شهریور کند.

نامه فیفا در پانزدهم مردادماه مبنی بر مهلت یک ماهه این باشگاه برای تسویه بدهی برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا رسول پناه از تمام توان خود برای پرداختی به این مربی استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس که بیش از نصف پول را در دو هفته گذشته به حساب معرفی شده از سوی برانکو واریز کرده بود توانست باقیمانده این پول را که حدود ۳۵۰ هزار یورو است فراهم کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد این پول را تا پنجشنبه هفته جاری به حساب برانکو واریز کرده تا ضمن تسویه با وی مانع از محرومیت سرخپوشان از حضور در نقل و انتقالات تابستانی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.