اختلاف میان مدیرعامل استقلال و سرمربی این باشگاه حالا دیگر برای همه اهالی فوتبال آشکار شده است.

فینال فرهاد!

سینا حسینی/

اختلاف میان مدیرعامل استقلال و سرمربی این باشگاه حالا دیگر برای همه اهالی فوتبال آشکار شده است. سعادتمند و فرهاد مجیدی که تا چندی پیش به ظاهر با یکدیگر تعامل بسیار زیادی داشتند، پس از پیروزی استقلال در دربی پایتخت موضع خود را تغییر دادند تا قاعده بازی را به سود خود تغییر دهند، اما آنچه پیداست پس از اتمام رقابت‌های جام حذفی و برگزاری فینال بدون تردید یکی از این دو نفر باید باشگاه استقلال را ترک کند.

*احضار مجیدی به کمیته انضباطی

احمد سعادتمند یک روز پس از استعفای فرهاد مجیدی از مربیگری استقلال به استودیو شبکه یک رفت تا در برابر پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم درباره دلایل سفرش به ایتالیا و مذاکره با مدیر برنامه استراماچونی توضیحاتی را به هواداران ارائه کند. سعادتمند در این برنامه تلویزیونی بر خلاف همیشه با گاردی بسته وارد رینگ گفت‌وگو شد تا به نوعی قاطبه هواداران را با خود همراه کند. وی ضمن دفاع از حضور خود و تیم همراهش در ایتالیا مدعی شد با مصوبه هیئت مدیره به ایتالیا سفر کرده و اگر این سفر انجام نمی‌شد، ممکن بود استقلال با مشکلات بزرگ‌تری رو به‌رو شود. وی با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی حق ندارد غیر حرفه‌ای تصمیم بگیرد و مسئولیت خود را به دلیل سفر مدیرعامل به ایتالیا رها کند، از احضار مجیدی به کمیته انضباطی خبر داد و مدعی شد باشگاه حق دارد به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای با هر گزینه‌ای که دوست دارد مذاکره کند.

*فینال، آخرین بازی فرهاد؟

از جنس سخنان سعادتمند کاملاً پیدا بود که وی با سرمربی تیم به شدت دچار زاویه است، به گونه‌ای که وی در این برنامه تلویزیونی تمام دلخوری‌هایش از فرهاد مجیدی را رسانه ای کرد و مدعی شد فرهاد مجیدی از همان روز اول با انتخاب وی به شدت مخالف بود و رفتارش بیانگر این موضوع بود.

پیشکسوتان مخالف فرهاد مجیدی هم به این معرکه ملحق شدند و با انجام مصاحبه‌های پرشمار مدعی شدند سرمربی تیم رفتاری کاملاً احساسی مرتکب شد و با استعفای ناگهانی خود در پیج اینستاگرامش کام هواداران را پس از پیروزی مقابل رقیب سنتی خود تلخ کرد و به نوعی استقلال را گرفتار حاشیه ای بزرگ کرد.

در این میان وریا غفوری و مجید نامجو مطلق به توصیه برخی نزدیکان استقلال به خانه مجیدی رفتند تا او را از استعفا منصرف سازند، پادرمیانی وریا و نامجو مطلق جواب داد اما مجیدی اصرار کرد دیگر در استقلال نمی‌ماند و بازی برابر تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی در مشهد آخرین بازی او به عنوان سرمربی استقلال خواهد بود.

هرچند مجیدی این جمله را به وریا غفوری و نامجو مطلق گفت، اما پس از این نقل و قول برخی منتقدان پیش بینی کردند در صورت قهرمانی احتمالی استقلال در جام حذفی کار برای سعادتمند سخت خواهد شد و بعید نیست مجیدی به واسطه کسب جام و نایب قهرمانی در بازی‌های لیگ برتر به عنوان سرمربی استقلال باقی بماند و جایگاه مدیرعامل استقلال متزلزل شود؛ چون برخی اعضای هیئت مدیره با ادامه فعالیت سعادتمند موافق نیستند.

*مدیرعامل در مجلس

کلاف سر درگم اختلاف‌های مدیریت و کادر فنی وقتی پیچیده تر شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به جمع منتقدان سعادتمند اضافه شدند، آن‌ها پس از اعلام رسمی سعادتمند در خصوص مذاکره با استراماچونی از احضار قریب الوقوع وی به بهارستان خبر دادند تا فشار به این ترتیب روی سعادتمند بیشتر از هر زمانی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.