خراسان شمالی- مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی از صدور ۱۳۴ برگه آمایش و هویت برای اتباع خارجی استان خبر داد.

صدور ۱۳۴ برگه آمایش و هویت برای اتباع خارجی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، حجت الله خانزاده تعداد اتباع خارجی استان را ۳۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: شهرستان شیروان با ٨۶ نفر بیشترین و شهرستان گرمه با دو نفر کمترین تعداد اتباع استان را دارند و مابقی در سایر شهرستان ها سکونت دارند.

خانزاده با بیان اینکه تعداد ۱۳۴ عدد کارت آمایش و هویت برای اتباع استان صادر شده است، افزود: مابقی برگه تردد، دفترچه پناهندگی و یا پاسپورت دارند.

وی مطرح کرد: برخی از اتباع خارجی بواسطه سرمایه گذاری درخواست مجوز می کنند که اول درخواست پروانه کار از اداره کل کار، تعاون ورفاهی اجتماعی و بعد از تشکیل هیات فنی اشتغال و بعد از استعلام توسط امنیتی پروانه کار صادر می شود.

خانزاده مهمترین اقدامات این حوزه را صدور کارت آمایش، کارت هویت، برگ سبز یا تردد ، صدور پروانه زناشویی، صدور مجوز ازدواج ، تبدیل کارت به گذرنامه، اعطای تابعیت به فرزندان مادر ایرانی عنوان کرد.

وی در پایان افزود: هر ساله کارت آمایش و هویت برای اتباع و مهاجرین خارجی به مدت یکسال و برای کسانی که برگه تردد دارند به مدت ۹۰ روز تمدید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.