یکی از قهرمانان کشتی‌گیر خراسان رضوی با گروهی از ورزشکاران این رشته به خدمت رسانی به مردم پرداخته است.

قهرمانی کشتی‌گیران خراسان رضوی در گود زندگی/ خدمت‌رسانی پهلوانان خراسانی به مردم

به گزارش قدس آنلاین، امیر توکلیان در خصوص فعالیت‌های خیرخواهانه موسسه خادمین علی بن ابی طالب متشکل از کشتی‌گیران اظهار کرد: به لطف مردم به این موسسه ما ساخت ۳ مدرسه در سه روستای منطقه مرزی که پیش از این در کانکس تحصیل می‌کردند را آغاز کردیم.

پیشکسوت کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه این مدارس تاییدیه نوسازی را دارند عنوان کرد: برای ساخت هر یک از این مدارس مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این فعالیت ها بنا به اعتماد مردم صورت می گیرد عنوان کرد: این موسسه متشکل از یک گروه کشتی‌گیر است که در راس آن رسول خادم قرار دارد و ورزشکاران دیگری همچون احسان لشکری، مرتضی و مصطفی علیزاده، هادی حریری، کمیل قاسمی و حسن رحیمی هستند، وظیفه ما این است که به محرومان خدمت‌رسانی کنیم و خودمان کمک‌های را به دست نیازمند واقعی می‌رسانیم.

توکلیان از ساخت حدود ۱۵ تا ۲۰ خانه در زاهدان برای کپرنشینان خبرداد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۴مدرسه نیز در سیستان و بلوچستان ساختیم و پیش از این سه هزار و پانصد بسته غذای را در بین محرومان و مستضعفین توزیع و پخش کردیم.

پیشکسوت کشتی و قهرمان پیشین خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون در شهرهای تهران، زنجان، لرستان، اردبیل، نیشابور، فریمان، صالح آباد، زاهدان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گلستان و مازندران حضور پیدا کردیم این گروه هدفش محرومیت زدایی است.

 وی یادآور شد: نباید در خصوص این کارها صحبت کرد اما در سه سالی که در این موسسه مشغول به فعالیت هستیم دختری که برای جان برادرش دستش را توسط تمساح از دست داده بود و برایش دست مصنوعی تهیه کردیم مرا بیش از همه منقلب کرد.

توکلیان ادامه داد: وقتی که در مناطق محروم حضور پیدا می کنیم تازه متوجه این میشوی که چقدر نسبت به مردم بی توجهی بودیم به ویژه دولت من گلایه صد درصدی از بی تفاوتی دولت به محرومان دارم.

پیشکسوت کشتی خراسان خاطر نشان کرد: ما کارهای زیادی را در دست اقدام قرار دادیم اما بیشترین توجه ما به خانواده‌هایی است که سرپرستی آن با بانوان  دارای فرزند معلول است و برخی که نیاز به عمل جراحی دارند.

وی با بیان اینکه توان این موسسه محدود است تصریح کرد: این موسسه که با اعتماد مردم به اینجا رسیده تلاشمان این است که در حد وسع به محرومان کمک کنیم، جا دارد تشکر ویژه‌ای از پرویز پرستویی، علی کریمی و تمام کشتی‌گیرانی که به ما کمک می‌کنند داشته باشم.

توکلیان خطاب به مسؤولان اظهار کرد: امیدوارم مسوؤلان وجدانشان را قاضی کنند ببین با مردمی که پای شهیدان و نظام ایستادند چگونه برخورد می‌کنند وامیدوام وجدانشان بیدار شود، از مردم تشکر میکنم که به این موسسه کمک می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.