گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی M۵۱ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین‌های چهار گانه راه اندازی شد.

سامسونگ گلکسی M۵۱ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ از هفته گذشته تاکنون ورود گلکسی M۵۱ را به بازار دامن میزد و یک صفحه معرفی اختصاصی برای دستگاه در سایت آمازون هند وجود دارد. با این حال هنوز تاریخ عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی اعلام نشده است و پیش از راه اندازی، این گوشی بی سر و صدا در وب سایت سامسونگ آلمان ثبت شده است که اکنون پیش سفارش‌های دستگاه را می‌گیرد. این گوشی هوشمند جانشین گلکسی M۴۰ از سال گذشته است.

سامسونگ گلکسی M۵۱ دارای باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که بزرگترین دستگاه سری M محسوب می‌شود و این گوشی همچنین به دوربین چهار مگاپیکسلی با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی M۵۱

گلکسی M۵۱ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی S-AMOLED با طراحی حفره ای Infinity-O ادستگاه از وضوح کامل HD + و نسبت ابعاد ۲۰: ۹ پشتیبانی می کند، این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کار می کند ، که پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵W را نیز به همراه دارد.



گلکسی M۵۱ دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، سیستم دوربین چهارگانه مجهز به دوربین عقب گلکسی M۵۱ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ ، لنز فوق العاده ۱۲ مگاپیکسلی با یک میدان دید ۱۲۳ درجه ، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است و همچنین این گوشی ویژگی‌های عکاسی مانند Live Focus ، حالت ماکرو و پانوراما را ارائه می‌دهد.

این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای نامشخص بهره می برد، گزارش های مربوط به گلکسی M۵۱ ادعا شده است که می تواند به پلت فرم گوشی همراه اسنپدراگون ۷۳۰G مجهز شود که SoC با ۶ گیگابایت رم همراه است. این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و شکاف کارت microSD را برای گسترش بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد و این گوشی هوشمند سامسونگ One UI را مبتنی بر Android ۱۰ اجرا می‌کند. در آخر ، یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه هم وجود دارد.

قیمت و در دسترس بودن سامسونگ گلکسی M۵۱

لیست پیش سفارش Samsung Galaxy M۵۱ سامسونگ عنوان می‌کند که این دستگاه برای نسخه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی ۳۶۰ یورو قیمت دارد. این گوشی در دو مدل رنگ سیاه و سفید لیست شده است و سامسونگ ممکن است در اوایل ماه سپتامبر Galaxy M۵۱ را معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.