رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد گفت: هزار و ۶۰۰ تن کالای صنعتی طی سه ماهه اول امسال از این شهرستان به کشورهای هدف صادراتی، صادر شده است.

صادرات بیش از هزار تن کالای صنعتی از گناباد

به گزارش قدس آنلاین، هادی ایزدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد با اشاره به صادرات بیش از هزار و ۶۰۰ تن کالای صنعتی، گفت: این کالاهای صنعتی به میزان هزار و ۶۰۰ تن و به ارزش تقریبی ۲۸۵ هزار دلار شامل سنگ نما، فرآورده‌های لبنی، نشاسته، زعفران و پسته بسته‌بندی شده، پودرموسیر، نمک، ظروف مقوایی، پودرهای معدنی به هفت کشور هدف صادراتی می‌باشد که با توجه محدودیت‌های کرونا و تشدید تحریم‌ها موجب کاهش صادرات شده است.

او افزود: طرح توسعه شرکت آراء سیلیس و شرکت سفید گوشت پرند با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۶۰ نفر طی چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد ادامه داد: پیگیری برای اتمام ۱۳ طرح نیمه تمام صنعتی در قالب طرح مثلث اقتصادی به مبلغ ۹ هزار و هفت میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۴۲ نفر در حوزه صنعت و معدن ادامه دارد که سه واحد از این طرح ها، در هفته دولت با ۹۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری واشتغال زایی ۴۸ نفر به بهره برداری رسید.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.