فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری چری در محور داورزن- سبزوار با یک کشته و ۳ مصدوم خبر داد.

 واژگونی مرگبار خودرو چری در محور سبزوار– داورزن

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" اکبر محمدآبادی" اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری چری در محور سبزوار- داورزن، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری چری با ۴ سرنشین که همگی اعضای یک خانواده بودند به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان در دم فوت و راننده به همراه ۲ سرنشین دیگر مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز امدادی منتقل شدند .

سرهنگ محمدآبادی خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت سرعت مطمئنه با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.