۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: 718271

در شرایطی که مهدی ترابی امروز با توجه به درخواست فسخ در تمرین حضور نیافت، غیبت علیپور و بشار رسن نیز ذهن یحیی گل محمدی را مشغول کرد.

۳ غایب بزرگ در تمرین امروز سرخ پوشان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورزش سه،  تیم قهرمان لیگ نوزدهم در شرایطی بعد از حذف از نیمه نهایی جام حذفی و شکست برابر استقلال، تمرینات خود را بار دیگر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته که سه ستاره تیمش در آن غیبت داشتند.

یحیی گل محمدی در شرایطی امروز در محل تمرین تیمش بعد از ۴ روز مرخصی که به شاگردانش داده بود حضور یافت که با غیبت سه ستاره خود، ذهنش برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درگیر شده است.

مهدی ترابی که بعد از حضور در محل باشگاه و جلسه با مهدی رسول پناه، درخواست فسخ قرارداد خود را ارائه داده بود، غایب قابل پیش بینی در تمرین امروز بود. با این حال در شرایطی که به نظر می‌رسید بشار رسن و علی علیپور که قراردادشان به پایان رسیده تا پایان لیگ قهرمانان موضعی در خصوص آینده خود نداشته باشند، امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور نیافتند تا نگرانی بابت پایان همکاری‌شان با این تیم را بیشتر کنند.

علی علیپور که پنجمین سال حضورش در این تیم را به پایان رسانده، قرارداد خود را با سرخ‌ها تمدید نکرده و گفته می‌شود در حال رایزنی برای حضور در فوتبال اروپاست و به همین منظور نیز در تمرین امروز غایب بوده است.

از سوی دیگری نیز بشار رسن که تمام طول فصل را در کش و قوس مربوط به عدم پرداخت به موقع قراردادش قرار داشت و شایعه خروجش در پایان فصل نیز جدی شده بود، در تمرین امروز غایب بود تا او نیز در کانون شایعات مربوط به پایان همکاری با این تیم قرار داشته باشد.

با این حال هنوز باشگاه پرسپولیس موضع خود را در قبال جدایی ترابی نیز اعلام نکرده و باید دید پاسخ آنها درباره غیبت علی علیپور و بشار رسن در تمرین امروز نیز چه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.