مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر تاکنون ۷۳ هزار و ۲۲۳ مورد انشعاب گاز طبیعی بطور رایگان به خانوارهای زیر پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در سطح این استان واگذار شده است.

واگذاری افزون بر ۷۳ هزار انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، فرشید دشتی افزود: از مجموع این واگذاریها ۵۶ هزار و ۳۶۵ مورد سهم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شده و ۱۶ هزار و ۸۵۸ مورد انشعاب نیز به مددجویان سازمان بهزیستی تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: در همین راستا طی پنج ماهه نخست امسال هم هزار و ۳۵۱ مورد انشعاب دیگر به این گروه اختصاص یافت که ۷۴ درصد آن سهم خانوار تحت حمایت کمیته امداد امداد خمینی (ره) بود.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این که تداوم این اقدامات در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت در دستور کار شرکت گاز قرار دارد یادآور شد: در سال گذشته نیز هفت هزار و ۹۰۱ مورد انشعاب رایگان گاز طبیعی در این بخش واگذار شده است.
مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با اعلام آمادگی این شرکت برای خدمت رسانی به بخشهای مختلف جامعه مطابق با قوانین کشوری گفت: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسوولیت اجتماعی، محرومیت زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرها و روستاهای استان انجام می شود.
دشتی افزود: خانوارهای شامل این طرح می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی ذیربط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری برای یک بار از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.
شرکت گاز خراسان رضوی با دو میلیون و ۳۹۱ هزار مشترک شهری و روستایی پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز کشور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی، جانبازان انقلاب اسلامی، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همچنین بر اساس بند "د" ماده ۳۹ قانون پنجم توسعه کشور در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه اشتراک و برقراری انشعاب گاز برای یک نوبت معاف هستند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.