یزد - فرماندار یزد با اشاره به حساسیت هایی که در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم های عزاداری وجود داشت گفت: پروتکل های بهداشتی در اکثریت عزاداری های یزد رعایت شده است.

پروتکل های بهداشتی در عزاداری های یزد رعایت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، سیدمحمد رستگاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: با برنامه های انجام شده عزم بر این بود که مراسم های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گوشه و کنار شهر یزد برگزار شود ولی پروتکل های بهداشتی هم به صورت کامل اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده از سوی سازمان تبلیغات این موضوع به بهترین نحو ممکن مدیریت شده و بازرسی های لازم هم صورت می گیرد.

فرماندار با بیان اینکه نقایصی هم در برخی موارد دیده شده گفت: تذکرات لازم در ارتباط با این موارد به افرادی که پروتکل ها را رعایت نکرده بودند داده شد.

رستگاری با بیان اینکه مردم در مراسم ها حضور داشتند ولی فاصله گذاری هم در اکثر مراسم ها به نحو خوبی رعایت شده بود تصریح کرد: با توجه به افزایش مراسم های عزاداری در روزهای پایانی دهه اول محرم، جلساتی برگزار شد و تاکید صورت گرفت که دقت در این موضوع بیش از پیش انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.