نایب رئیس کانون بازنشستگان کارگری مشهد گفت: وام مسکن کارگران بازنشسته در مشهد ۴ میلیون تومان است که معضلی از آنها برطرف نمی‌کند.

معضل مسکن کارگران بازنشسته با وام ۴ میلیون تومانی برطرف نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رحمت‌الله پورموسی در مورد وضعیت مسکن کارگران بازنشسته مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به مراجعاتی که کارگران بازنشسته مشهد به کانون دارند بسیاری از آنها مستاجر هستند و متاسفانه کاری برای آنها نمی‌توانیم صورت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود براساس نامه تهران، برای باقیمانده مسکن مهر تصمیمی گرفته شود و حتی نام‌نویسی نیز صورت گرفت اما متاسفانه این مسئله هم پشت گوش انداخته شد و اقدامی صورت نگرفت.

نایب رئیس کانون بازنشستگان کارگری مشهدمقدس افزود: اگر کارگران دارای مسکن باشند بخش زیادی از مشکلات معیشتی آنها حل می‌شود و باید واقعا کمک صورت بگیرد و بانک‌ها پای کار بیایند و تسهیلاتی در زمینه مسکن اعطا کنند.

پورموسی تصریح کرد: بسیاری کارگران هستند که حتی درخواست وام سه میلیونی دارند و این وام را برای رهن مسکن می‌خواهند اما شرمنده اینها می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۰۰۰ هزار بازنشسته کارگری در مشهد مقدس داریم که نیمی از آنها صرفا تحت پوشش کانون هستند؛ تا سال گذشته در سال فقط برای ۱۰۰۰ کارگر سهمیه وام از منابع سازمان تامین اجتماعی داشتیم و امسال به ۱۷۰۰ فقره رسیده و واقعا جوابگو نیست و مبلغ این وام صرفا ۴ میلیون تومان است.

پورموسی تاکید کرد: باید به ما کمک شود تا بتوانیم صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی کنیم زیرا با منابع فعلی مشکل کارگر در زمینه مسکن حل نمی‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.