مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴۰۰ اخطار برای اصلاح تابلوهای غیر مجاز صنوف از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری صادر شده است.

۱۴۰۰ اخطار برای تابلوهای غیر مجاز صنفی در مشهد صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی مشهد در خصوص ساماندهی تابلوهای صنوف هر واحد صنفی، تولیدی و توزیعی مجاز به نصب یک تابلو معرفی کاربری در محل ورودی واحد مربوطه در یک متر و ۴۰ سانتیمتر است و بیشتر از این متراژ باید اقدام به دریافت مجوز از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کند.
او با بیان این که دریافت نکردن مجوز برای نصب تابلو صنوف بیش از میزان مذکور تخلف است و با آن برخورد قانونی انجام می‌شود، افزود: برهمین اساس از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۴۰۰ اخطار برای ساماندهی و اصلاح تابلوهای غیر مجاز صنوف صادر شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد  ادامه داد: از این تعداد ۷۰ درصد از مودیانی که برای آن‌ها اخطار صادر شده است، نسبت به اصلاح تابلو و یا دریافت مجوز طبق مصوبه قانونی اقدام کرده اند.

رضوی بیان کرد: مودیانی که نسبت به اصلاح تابلوهای صنفی غیر مجاز خود اقدام نکرده اند و ضوابط و مقررات قانونی را رعایت نکنند ضمن این که طبق قانون جریمه خواهند شد، تابلوهای آن‌ها جمع آوری و هزینه جمع آوری دریافت و یا به حساب بدهی ملک مربوطه منظور می شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.