پنج هزار بسته غذایی و نوشت افزار در هشتمین رزمایش تعاون و احسان مومنانه به همت موسسه خیریه‌ آبشار عاطفه‌ها بین محرومان و نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

توزیع پنج هزار بسته غذایی و نوشت افزار در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها  در حاشیه مراسم توزیع این بسته‌ها  در مشهد گفت: این بسته‌ها شامل چهار هزار بسته غذایی و هزار بسته نوشت افزار هر یک به ارزش ۳.۵ میلیون ریال و در مجموع به ارزش  ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود.

محمدجواد فولاد افزود: این موسسه خیریه در اجرای فرمان رهبری برای گسترش نهضت تعاون و دستگیری از نیازمندان، کمک های مومنانه را در دستور کار قرار داده که این اقدامات با مشارکت نیکوکاران از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹  قوت بیشتری یافته است.

وی ادامه داد: همچنین از آغاز ماه محرم تا کنون در مشهد ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم محروم و نیازمند در حاشیه این شهر توزیع شده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: این موسسه همچنین از ابتدای بحران کرونا تا کنون در مجموع ۶۰ هزار بسته غذایی و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کشور توزیع کرده است.

فولاد افزود: مشارکت خیران  برای حمایت از نیازمندان در وضع موجود،تاییدی بر حس وحدت و همدلی نیکوکاران در یاری محرومان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.