مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی چگونگی استفاده خانواده ها از سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

 چگونگی  استفاده از  سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید  در خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: برای مناطق سفید از حیث ویروس کرونا به دلیل اینکه آموزش حضوری خواهد بود، داشتن سرویس مدرسه برای برخی از خانواده ها امری اجتناب ناپذیر است.  

وی با بیان اینکه سرویس مدرسه یک امر اختیاری است و اجباری در آن وجود ندارد، تصریح کرد: از این رو به مدارس اعلام شده است بدون اینکه وجهی از خانواده ها دریافت کنند اسامی دانش آموزانی که متقاضی سرویس هستند  را ثبت نام کنند و بر اساس تعداد دانش آموزان  با شرکت های مرتبط با سرویس مدارس رایزنی داشته باشند  تا در شرایطی که نیاز به حضور دانش آموزان در مدارس است از ظرفیت این شرکت ها برای سرویس مدرسه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: از طرفی افرادی که متقاضی سرویس مدرسه هستند باید این موضوع را بپذیرند که در صورتیکه با رانندگان یک شرکت برای سرویس مدرسه قراردادی بسته شود آنها از ظرفیت فعالیت در مدارس دیگر بازخواهند ماند از این رو  در راستای این قرار دادها اگر زیان و ضرر مالی متوجه رانندگان شود باید خانواده ها پرداخت بخشی از آن را متقبل شوند.

خدابنده ادامه داد: از این رو اگر خانواده ها متقاضی سرویس مدرسه برای فرزندان خود هستند در صورت عدم برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری در روزها و یا ماه هایی از سال باید بخشی از زیان مالی رانندگان را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.