یزد - استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایجاد اشتغال و توسعه در شهرستان های یزد گفت: برخی شهرستان های یزد با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

برخی شهرستان های یزد با کمبود نیروی کار مواجه هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه دراستان ،محمدعلی طالبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهارداشت: در چند جلسه ای که با فرمانداران در ارتباط با پالایش بحث بیکاری و اشتغال داشتیم، چند شهرستان یزد اعلام کردند که الان با کمبود نیروی کار مواجه هستیم و برخی از واحدها به دلیل عدم امکان تامین نیروی کار، مجبور به جذب نیرو از خارج استان هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در حوزه زیربنایی آب یزد انجام شده افزود: در طول یک و نیم سال گذشته، تکلیف دو تخصیص آب برای استان یزد مشخص شد و یک مورد تخصیص آب از دریای عمان به میزان ۲۵۰ میلیون متر مکعب است که مطالعات آن شروع شده و تا یکی دو ماه آینده به پایان می رسد و فراخوان جذب سرمایه گذار در این حوزه منتشر و با افرادی که مدعی انتقال آن هستند صحبت هایی صورت گرفته است

استاندار تصریح کرد: دومین اقدام هم بحث خط دوم انتقال آب به یزد است که به حمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته و با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هم در این رابطه نشست ها و بازدیدهای خوبی داشتیم و به نتایج ارزنده ای هم دست پیدا کردیم.

طالبی افزود: خط خلیج فارس هم که ۲۰ میلیون متر مکعب آب را به استان یزد منتقل می کند امسال به بهره برداری می رسد و این میزان آب در استان یزد به مصرف می رسد.

وی خاطر نشان ساخت: بنا داریم مازاد مصرف تخصیص داده شده شرکت انتقال دهنده را به صنعت ببریم و بخشی از آب آشامیدنی که در صنعت مصرف می شود و را آزاد کنیم.

استاندار از افزایش ظرفیت خط انتقال آب به یزد خبر داد و گفت: ظرفیت این خط به ۷۰ میلیون متر مکعب افزایش پیدا کرده و بالاترین میزان انتقال آب از زمان افتتاح خط اول تا الان را به یزد منتقل می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.