در محل حادثه یک کامیون حامل بار شن و یک خودروی سواری مدل جک واژگون شده و از سرنوشت سرنشینان آنها خبری نبود.

راننده سواری کامیون باری را سرنگون کرد

قدس آنلاین-وحید اکرمی: ترافیک عجیب صبح امروز در تقاطع بلوار خیام- توس بیانگر رخ دادن اتفاق غیرمترقبه در این تقاطع بود. بویژه اینکه از دور بازوهای نارنجی رنگ و باز شده جرثقیل هم قابل رویت بود. هرچه خودروها با سرعت کم به تقاطع نزدیک تر می شدند، ذهنیات رانندگان با سرعت بیشتری از این ماجرا تکمیل می گردید.

حضور چندین خودروی پلیس راهور به همراه ماموران آتش نشانی و دو جرثقیل در محل تقاطع نشاندهنده تصادف شدیدی در این محل بود. یک کامیون حامل بار شن و یک خودروی سواری مدل جک واژگون شده و از سرنوشت سرنشینان آنها خبری نبود.

برخی از افراد عادی حاضر در صحنه مدعی بودند که جک با کامیون به شدت برخورد کرده و در این سانحه کامیون روی خودروی جک سرنگون شده است. برخی بر این باور بودند که وضعیت جسمی راننده جک در تصادف وخیم است.

برای دستیابی به جزییات دقیق این سانحه با سرهنگ دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید.

راننده کامیون مقصر است / هر دو راننده راهی بیمارستان شدند

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در ساعت ۵:۱۲ دقیقه صبح امروز در تقاطع خیام-توس، دو دستگاه کامیون بنز و سواری جک به شدت به هم برخورد کردند. جهت حرکت کامیون، مسیر شمال به جنوب بلوار خیام و جهت حرکت سواری جک، مسیر غرب به شرق بلوارتوس بوده است.

وی ادامه داد: علت اصلی تصادف عبور کامیون بنز از چراغ قرمز بوده و تخلف راننده آن محرز شده است. در این سانحه هر دو راننده مصدوم شده اند که با حضور آمبولانس در محل تصادف هر دو راهی بیمارستان شده اند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال خواب آلودگی راننده کامیون وجود دارد، گفت: عبور از چراغ قرمز تخلف عمدی محسوب می شد. راننده کامیون مرتکب تخلف عمدی و حادثه ساز شده است. با توجه به اینکه این حادثه در داخل شهر اتفاق افتاده و ساعت تصادف زمانی است که معمولا رانندگان خودروهای سنگین در آن به راحتی تردد می کنند و تصور این است که به رانندگی در آن زمان عادت داشته باشند، احتمال خواب آلودگی راننده کامیون در صحنه تصادف نمی رود و بی احتیاطی راننده علت اصلی تصادف است.

وی در خصوص اقدامات پلیس راهور برای رسیدگی قانونی به این تصادف رانندگی گفت: پرونده برای راننده مقصر تشکیل و به همراه کروکی به مقام قضایی تحویل داده خواهد شد. تصمیم گیری در خصوص نوع برخورد و میزان جریمه در اختیار مقام قضایی است.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.