همدان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از روند اجرای پروژه بلوار سی متری شهدای سلامت بازدید کرد.

پروژه سی متری شهدای سلامت در شهرک شهید مدنی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در بازدید میدانی از پروژه روپوشانی رودخانه شهرک مدنی، ضمن تشکر ازمجموعه شهرداری همدان و شهردار منطقه سه و مدیریت آب و فاضلاب استان گفت: این پروژه مصداق خدمت عمومی بوده و خدمات ارزنده مجموعه شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در این منطقه قابل تقدیر است.

خانجانی با اشاره به اینکه متاسفانه بافتهای قدیمی ، کانون های اصلی آسیب های اجتماعی وجرم زایی هستند، افزود: ما باید با خدمات رسانی به این مناطق از وقوع جرایم پیشگیری کنیم.

وی یاد آور شد: خدماتی که در راستای آبادانی و خدمات عمومی باشد به تبع آن نه تنها نشاط اجتماعی افزایش می یابد بلکه جرائم کمتر شده و بار ترافیکی را  نیز کاهش می یابد.

شهردار همدان نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور دادستان و زحمات مجموعه شهرداری منطقه سه، گفت: این منطقه یکی از نقاط محروم شهربوده و تاکنون رودخانه این منطقه رو باز بود و اهالی همیشه گلایمند از عدم خدمات رسانی مجموعه شهرداری بودند.

عباس صوفی افزود: خوشبختانه این پروژه در راستای خدمت رسانی به عموم مردم و به صورت جهادی در عرض یکماه توسط مجموعه شهرداری، علاوه بر پوشاندن روی رودخانه، جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت آن انجام نیزشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.